Ring på direkten!

Mobilbrosjyre.JPGSe deg at du er kunde eller medlem av en båthavn. Du er i havna og ser at det er noe galt med en av de andre båtene, en riktig kritisk situasjon, og du ønsker å alarmere eieren. Er din havn HavnaMi-kunde med modulen ring-på-direkten aktivert trenger du bare å logge deg inn via smarttelefonen din, finne den aktuelle båtplassen og ved et trykk får du opp navn og telefonnummer til vedkommende. Trykker du så på telefonnummeret kan du ringe direkte til eieren av båten og overbringe beskjeden.

Dermed slipper du å måtte gå veien om leder eller båtplassansvarlig eller hvem det er som har kontroll på dette i havna di. Du kan finne den rette eieren raskt og ringe han eller henne umiddelbart.

Dette forutsetter selvfølgelig at havna er HavnaMi-kunde og har aktivert modulen.

Tjenesten er for ordens skyld kun tilgjengelig for kunder eller medlemmer av den respektive havna. En vanlig bruker som ikke er kunde av din havn har ikke tilgang. Det er også mulig for den enkelte kunde dersom det er ønskelig å reservere seg mot denne tjenesten.

- Vi ser at de havnene som har tatt tjenesten i bruk synes den fungerer veldig bra. I tillegg til at det er tidsbesparende ser mange på dette som en ekstra sikkerhet for kundene i havna, sier daglig leder Odd-Are Skoglund i SAM Booking AS.



FacebookYouTube