Hvordan blir jeg bruker av ei ny havn?
For å bestille båtplass
eller sette deg på venteliste i ei ny havn, må du være medlem,kunde
eller bruker av HavnaMi systemet. Innmelding i ei ny båthavn gjør du
enten når du oppretter ny bruker (Se under guide «opprette brukerkonto» eller
under punkt «Ny Bruker» i brukerhåndboken.) eller ved å klikke
på "Min bruker" til høyre i toppmenyen. Velg deretter
«Innmelding».
I nedtrekksmenyen her finner du fram
til din nye havn, og velger deretter «Fortsett til
innmelding».
Sjekk at opplysningene stemmer. Nederst finner du
«Bekreft bestilling». For at denne skal være mulig å trykke må du
huke av at du har lest de nye havnas vilkår, som også er å finne i
dette skjemaet – under lenka «klikk her for å lese
vilkårene».
Når bestillingen er gjennomført får du tilsendt en mail. Faktura for medlemskapsavgift/innmeldingsavgift blir sendt senere.
Her kan du se en kort video hvordan: